Se Emner - Forum - Ny Tråd | |||||
Skrevet af Orange_Newton d. 25-02-06 kl: 10:42 |
Re: Test tråd. | ||||
Orange_Newton skrev: Code: ----------[++++++++++>,----------] ++++++++++[<]>[.>] hmmm lidt kortere udgave :P ----------[++++++++++>,----------]++++++++++[<]>[.>] det ødelægger jo lidt conceptet i brainfuck når der bare kommer ... ind i ;-) |
|||||
Skrevet af Orange_Newton d. 25-02-06 kl: 10:45 |
Re: Re: Test tråd. | ||||
Orange_Newton skrev: Orange_Newton skrev: Code: ----------[++++++++++>,----------] ++++++++++[<]>[.>] hmmm lidt kortere udgave :P ----------[++++++++++>,----------]++++++++++[<]>[.>] det ødelægger jo lidt conceptet i brainfuck når der bare kommer ... ind i ;-) hey nu virker det... |
|||||
Skrevet af Orange_Newton d. 25-02-06 kl: 10:46 |
Orange_Newton skrev: Orange_Newton skrev: Orange_Newton skrev: Code: ----------[++++++++++>,----------] ++++++++++[<]>[.>] hmmm lidt kortere udgave :P ----------[++++++++++>,----------]++++++++++[<]>[.>] det ødelægger jo lidt conceptet i brainfuck når der bare kommer ... ind i ;-) hey nu virker det... boks nesting test |
|||||
Skrevet af Orange_Newton d. 25-02-06 kl: 10:47 |
Orange_Newton skrev: Orange_Newton skrev: [quote=Orange_Newton][quote=Orange_New....]----------[++++++++++>,----------] ++++++++++[<]>[.>] hmmm lidt kortere udgave :P ----------[++++++++++>,----------]++++++++++[<]>[.>] det ødelægger jo lidt conceptet i brainfuck når der bare kommer ... ind i ;-) hey nu virker det... boks nesting test |
|||||
Skrevet af Orange_Newton d. 25-02-06 kl: 10:50 |
Orange_Newton skrev: Orange_Newton skrev: Orange_Newton skrev: Orange_Newton skrev: Orange_Newton skrev: Code: boks nesting test |
|||||
Skrevet af Orange_Newton d. 25-02-06 kl: 10:51 |
Orange_Newton skrev: Orange_Newton skrev: Orange_Newton skrev: Orange_Newton skrev: Orange_Newton skrev: Orange_Newton skrev: Code: |
|||||
Skrevet af Daniel d. 25-02-06 kl: 10:54 |
hmm | |||||
Skrevet af Orange_Newton d. 25-02-06 kl: 10:59 |
[code]Tag[/code] | ||||
LOL LOL LOL LOL det virker ikke fix fix fix LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANGT ord fixet men masser af bugs jeg finder dem |
|||||
Skrevet af Orange_Newton d. 25-02-06 kl: 11:02 |
//////////////////\\\\\\\\\\....\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ dumme ting hold op med at virke så jeg kan brokke mig over noget! WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW....WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW |
|||||
Skrevet af Orange_Newton d. 25-02-06 kl: 11:05 |
Orange_Newton skrev: //////////////////\\\\\\\\\\....\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ dumme ting hold op med at virke så jeg kan brokke mig over noget! WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW....WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW Lad mig gætte det kan lige stå på en 1024 opløsning... dumme system dumme system... |
|||||